Sabtu, Januari 30

Driving test - I passed! Woohoo!


yeah actually dah lama event ni berlalu. :)
lambat pulak. ahh suka ati aa kan. hehe. oh the driving test on friday January the 29th.
nombor giliran : 13
session : 1

huh, awal kot kalau org ke 13. ahh cuakcuak.
on the way ke tempat test tu, driver tu (oops sorry aa abg, tak tau aa lu punye nama) singgah kat petronas sat nak isi NGV kot. then bila nak gerak dia gi sadaikan van kat tepi jalan. huh, rupanya ade prob sikit. tah, air tumpah. kot laa. tak paham pun sbnrnya pe masalahnye kan. (haha). then kena tunggu kot, van yang lain smpai. time tu dah dkat 8:30 a.m. smpai je van yang lain (van baru sikit) terus je driver tu pecut. and bertambah kecut aa perut aku.

ohh org sgt ramai and we guys dah terlepas sesi taklimat kot. so, terus start aa test. sekali aku punye nombor giliran bertukar. dari 13 ke 11. ohh no,, sengal aa spe yg takde tu. eh jap jap,,11? oh patut aa cam kenal. my jersey number kot time hk zon hari tu :)

the time has come. good thing masa tu belum panas terik lagi kat litar tu. ohh, saya sangat kagum dengan diri saya *riak sebenarnya ni. i did all things yg dekat litar tu all about smoothly. haha. proudproud. time kasih encik JPJ! haha.
so scr automatik nye aku passed aa ujian litar :) sgt bangga.

th next was on the road. alhamdulillah aku dapat road A! nasib bukan B kalau tak akan kantoi aa kat jalan nak masuk pekan tu. HAHA.
"oh. selamat pagi encik" Wan Aizuddin nama dia (:
"ha buat aa pe yg patut." ohh, garang gak mamat ni. so aku buat aa, check honk, wipers, lampu, signals etc etc. then aku jalan.
HAHA. silly gila bila nak kelua gi jalan A tu, baru aku sedar aku tak pakai seat belt!!
"em kejap, encik. saya tak pakai seat belt ni" nasib baik dia okay. HAHAHA. malu kot.

*grrr aku kantoi kot bab bab nak tukar tukar gear ni. haish.
tgk markah 17/20. and semua kesilapan aku mesti tang gear gear. tu pun nasib baik tak de mati engine. pheww.

"hey, I passed"
"tahniah tahniah, pasni boleh bawak aku gi jalan jalan"
:)

emm, yet masih tak boleh kalahkan my cousin. kalau comp test dia 48/50 and aku 47/50, yang test JPJ ni beliau 18/20 and aku 17/20.huh.
pulang ke rumah dgn my uncle,,and menunggu keesokan hari dgn :))